• +48 663 654 708

Bezpłatna wycena tel. 663 654 708

Jak przygotować biuro do przeprowadzki

Przygotowując rzeczy z biura do przeprowadzki musimy zawczasu zaopatrzyć się w odpowiednie materiały do zabezpieczenia przewożonych rzeczy. Najlepszym rozwiązaniem są kartony (dostępne w Castroamie, Ikea, Obi)

Do kartonów możemy spakować takie rzeczy, jak:

  • - książki
  • - segregatory z dokumentami
  • - pozostałe materiały biurowe

Do kartonów radzimy zapakować taka ilość rzeczy, żeby można było bez problmu podnieść karton i przenieść go do auta. Kartony należy okleić taśma klejącą. Nie używamy worków na śmieci, ponieważ przy przenoszeniu pękają, bo są słabe. Aby ułatwić przenoszenie spakowanych kartonów zaleca się wycięcie (nożem lub nożyczkami) otworów na dłonie w bokach pudła. Dodatkowo można zastosować taśmę klejącą (przemysłową) do wzmocnienia potrzebnych przy przeprowadzce kartonów.

Przewóz mebli biurowych oferowany przez naszą firmę

Przygotowanie większych elementów do transportu

W przypadku przewożenia dużych mebli biurowych warto rozważyć przynajmniej częściowe ich rozkręcenie. Przed wykonaniem tej czynności należy przygotować woreczki w celu zebranie wszelkich śrubek i wkrętów. Dobrym zwyczajem jest podpisanie każdego z nich, tak aby ułatwić ponowny montaż na miejscu docelowym.

Przygotowując firmę do przeprowadzki warto zaproponować każdemu z pracowników firmy przygotowanie i zapakowanie swoich rzeczy do transportu samodzielnie.

Bardzo dobrym rozwiązaniem jest wykorzystanie folii bąbelkowej do zabezpieczenia sprzętów elektronicznych, takich jak: monitory, komputery, drukarki, faxy, niszczarki, kopiarki oraz skanery. Dzięki takiemu zabezpieczeniu firma może uniknąć start materialnych spowodowanych uszkodzeniem wyżej wymienionych urządzeń biurowych.